Telefoonnummer

info@fysiotherapiegroenink.nl

Albrandswaardsedijk 74 T 3172AA Poortugaal

ZPM

Sinds 1 januari 2022 geldt het Zorg Prestatie Model als vervanging voor DBC of LGGZ. Wanneer iemand opgenomen is bij Antes én een ZPM regeling heeft, wordt de fysiotherapie en TEK (Therapeutisch Elastische Kousen) vergoed vanuit de zorgverzekeringswet, die bestaat uit de basisverzekering met daarbij eventueel een aanvullende verzekering. Informatie over vergoeding voor de fysiotherapie vindt u hier. Check altijd de persoonlijke verzekeringsvoorwaarden van de zorgpolis.

WLZ

Wanneer iemand is opgenomen bij Antes én een WLZ indicatie heeft, kunnen wij onder bepaalde voorwaarden fysiotherapie, rolstoelen, TEK of andere hulpmiddelen aanvragen voor cliënten.

Opname bij Antes

Bent u gestart met een traject binnen Antes, gaat u starten, of bent u werknemer? Neem contact op met ons voor meer informatie over de fysiotherapie, hulpmiddelen zoals rolstoelen, TEK of ortheses.

Op hoeveel behandelingen fysiotherapie heeft u recht?

Loop onderstaand figuur door, bij vragen, neem contact op!

Hieronder kunt u zien welke aandoening/ziekte er onder de chronische lijst fysiotherapie valt (ook wel Bijlage 1 genoemd).
De kleuren staan voor de tijdseenheid van de chronische indicatie.
PAV, artrose, COVID en COPD vallen in de uitzondering, zie ook deze pagina.
Op basis van medische noodzaak betekend dat zolang fysiotherapie nodig is, dit gegeven mag worden.
Voor al deze aandoeningen en ziekte geldt: met verwijzing van een arts. Vragen? Neem contact op!

In deze figuren kan informatie staan die niet geheel juist is. Indien we dit tegenkomen wordt de informatie aangepast. We streven ernaar dat de figuren zo compleet en juist mogelijk zijn.